Trening-wytrzymałościowy

Trening wytrzymałościowy

Czy warto robić trening wytrzymałościowy ? Zdecydowanie tak ! Czy chcesz poprawić wyniki w sportach wytrzymałościowych, czy mieć lepszą kondycję na co dzień, pomogę Ci podczas różnorodnych treningów zbudować odpowiednią wytrzymałość.

Moje doświadczenie z treningiem wytrzymałościowym

7 lat trenowałem wyczynowo wioślarstwo. Moją specjalnością były starty na ergometrze wioślarskim, gdzie wytrzymałość jest czynnikiem absolutnie kluczowym. Miałem w tej dyscyplinie pewne sukcesy, jak choćby 5-krotne mistrzostwo Mazowsza, więc dobrze wiem jak pracować nad poprawą wytrzymałości. Teraz mogę przekazać moją wiedzę Tobie, tak byś mógł poprawić swoją wytrzymałość w jak najefektywniejszy sposób.

 

Co konkretnie może Ci dać trening wytrzymałościowy ?

Poprawisz nie tylko swoją kondycję ale zyskasz dzięki temu więcej energii każdego dnia i o wiele mniej nieprzyjemnego wysiłku na co dzień. Skończą się problemy z wejściem na drugie piętro, a szybkie spacery po górach teraz nie tylko staną się realne ale zaczną być przyjemnością ! Bardzo pozytywnym efektem ubocznym treningów wytrzymałościowych jest redukcja tkanki tłuszczowej i zdecydowanie atrakcyjniejsza sylwetka.

 

Jak robić trening wytrzymałościowy

Bardzo dobrze przy poprawianiu wytrzymałości sprawdzą się treningi interwałowe. Dodatkowo pomogą nam one zredukować nadmiar tkanki tłuszczowej i zdecydowanie poprawić sylwetkę. Świetnie sprawdzą się jako uzupełnienie dla innych form treningu.

Interwały są jednak bardzo ciężkimi treningami i u wielu z nas trzeba będzie do nich wstępnie przygotować organizm. Powiem Ci jak to wszystko przeprowadzić i nauczę cię poprawnego wykonywania interwałów i prowadzenia progresji, tak by efekty przyszły szybciej i by były coraz lepsze nawet przez lata trenowania.

Więcej o treningu wytrzymałościowym znajdziecie na moim blogu w tym artykule : Interwały. Ile powinny trwać i w wielu innych. Zapraszam.

Ostatnie wpisy w tym temacie na moim blogu:

Dlaczego trening kardio nie działa

2020-01-02 06:34:08

Trening na ergometrze – podstawowe błędy

2019-09-20 08:11:16

Test butów do biegania

2019-03-30 16:02:16

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Możesz używać następujących tagów HTML

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>