Trening-odchudzający

Trening odchudzający

Trening odchudzający to najprawdopodobniej zdecydowanie najpopularniejsza forma treningu. Nie ma w tym nic dziwnego. Pozbycie się zbędnych kilogramów i nadmiaru tkanki tłuszczowej zdecydowanie poprawi nasz wygląd. Z nową szczupłą sylwetką będziemy wyglądać atrakcyjniej niż kiedykolwiek. Możemy z radością patrzeć w lustro, a znajomi pochwalą nasz nowy wygląd i pewnie po kryjomu będą nam zazdrościć. Dodatkowym atutem będzie wyraźna poprawa naszego stanu zdrowia i więcej energii do działania każdego dnia. Oczywiście efektywne odchudzanie jest jak najbardziej realnym celem ale trzeba do tego podejść w odpowiedni sposób.

Jak jest najczęściej

 

Bardzo wiele osób chce zrzucić zbędne kilogramy i spędza godziny na siłowni na maszynach typu orbitrek albo rowerku stacjonarnym. Jest to bardzo mało skuteczna i czasochłonna metoda. Dziś już wiadomo, że na odchudzenie wcale najlepsze nie będą aeroby – czyli bardzo długie (i nudne) treningi na niskich zakresach tętna. Co więc sprawdzi się o wiele lepiej ? Jaki trening odchudzający wybrać?

Najskuteczniejsze metody na trening odchudzający

 

Dużo lepszy jest intensywny trening interwałowy albo trening siłowy nakierowany na podkręcenie metabolizmu i co za tym idzie szybsze spalanie tkanki tłuszczowej. Najlepiej łączyć obie metody w planie tygodniowym. Tłuszcz spalają mięśnie więc proponuję Podopiecznym trening cykliczny pozwalający na ich wzmocnienie i w kolejnej fazie wykorzystanie naszych mięśni do redukcji zbędnych kilogramów. Właśnie połączenie treningów siłowych i interwałowych daje najszybsze i najskuteczniejsze postępy w odchudzaniu. Dodatkowo takie trening odchudzający, dzięki nieograniczonym możliwościom progresji, sprawdzi się bardzo dobrze długofalowo. Nie można tego powiedzieć o tradycyjnym kardio, które z czasem przynosi coraz mniejsze efekty.

W wysoko intensywnych metodach treningowych, jak treningi siłowe i interwały, tkanka tłuszczowa nie jest spalana bezpośrednio podczas treningu ale do 48 godzin po jego zakończeniu dla wyrównania deficytu tlenowego powstającego podczas ćwiczeń.

Trening odchudzający, a odżywianie

 

Przy odchudzaniu oczywiście kluczowe jest to co jemy i ile jemy. Podczas naszej współpracy nauczę Cię tak zmodyfikować swoje odżywianie by było ono dostosowane do Twojego trybu życia.
Kluczowa będzie eliminacja w dużym stopniu szkodliwych produktów i ograniczenie spożycia kalorii. Nie trzeba jednak trzymać się ścisłych jadłospisów i skrupulatnie liczyć kalorii. Wystarczy wiedzieć ile mniej więcej kalorii spożywamy na dobę i modyfikować tę wartość zależnie od obserwowanych efektów. Wcale nie trzeba rezygnować ze wszystkiego, a tym bardziej robić głodówek albo jakichś dziwnych detoksów sokowych itd. To wcale nie jest zdrowe ! Zazwyczaj wystarczy jedynie eliminacja tych najbardziej niezdrowych produktów i z czasem ograniczanie dziennego spożycia kalorii. Pomogę Ci stopniowo to wszystko wprowadzać tak by efekty przyszły jak najszybciej ! Więcej w tym temacie znajdziecie tutaj : Co naprawdę robi różnicę w odżywianiu

Dodatkowe źródła wiedzy o treningu odchudzającym

 

A tutaj możecie znaleźć artykuły na moim blogu o odchudzaniu ale też o metodach treningowych pozwalających na najefektywniejsze spalenie zbędnych kilogramów. Zapraszam :

 

Ostatnie wpisy w tym temacie na moim blogu:

Dlaczego trening kardio nie działa

2020-01-02 06:34:08

Redukcja 2019

2019-08-05 10:59:46

Kiedy zacząć wprowadzać metody intensyfikujące trening

2019-07-11 11:43:38

One thought on “Trening odchudzający

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Możesz używać następujących tagów HTML

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>