Jak stracić zdrowie - Mateusz Grabowski
992
post-template-default,single,single-post,postid-992,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,qode-content-sidebar-responsive,columns-4,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-10.1.2,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1,vc_responsive
 

Jak stracić zdrowie

Jak stracić zdrowie

Większość trenujących chce poprawić swoje zdrowie i wygląd. Jak jednak wiadomo, każdy jest inny i ma swoje cele. Jako, że nie chcę nikomu narzucać mojego poglądu gloryfikującego aktywny tryb życia i zdrowe odżywianie napisałem te kilka porad dla osób, które koniecznie chcą stracić zdrowie i wyglądać bardzo źle. Oto kilka rad :

1.Nie trenuj

Wiadomo, że aktywność fizyczna poprawia funkcjonowanie układu krążenia i oddechowego, poprawia funkcjonowanie wielu hormonów i innych substancji w organizmie, a także prowadzi nas do poprawy praktycznie każdej z cech motorycznych i sprawia, że wyglądamy lepiej. Praktycznie każda, wykonana poprawnie technicznie aktywność fizyczna przyniesie nam korzyści zdrowotne. Tak więc co zrobić żeby tego uniknąć ? Jeśli to tylko możliwe, nie trenować !

2.Jedz śmieciowe jedzenie

Oczywiste jest, że zdrowe odżywianie jest kluczowe dla poprawy funkcjonowania naszego organizmu i wyglądu. Żeby to nas nie spotkało jedzmy jak najwięcej niezdrowego jedzenia. W ten sposób nie tylko dostarczymy mnóstwo zbędnych kalorii odkładanych pośrednio w naszej tkance tłuszczowej ale także zniszczymy funkcjonowanie naszego organizmu. Problemy z układami hormonalnym i krwionośnym gwarantowane ! Dzięki temu zniszczymy nie tylko nasz wygląd i zdrowie ale także samopoczucie i utracimy resztki chęci do wstania z łóżka i działania.
Pozostaje istotne pytanie : Skąd wiedzieć, że jedzenie jest wystarczająco niezdrowe ? Jest to dość proste. Jedzmy dużo na mieście. Wszystkie fast foody mają mnóstwo toksycznych dla nas tłuszczów trans i cukrów prostych. Taka dużo pizza to ponad 2000 kcal. Gdy robimy zakupy wybierajmy produkty jak najbardziej przetworzone i ze sztucznymi dodatkami smakowymi. Przydatne będą także produkty bogate w gluten i laktozę. Kropkę nad ‘i’ pomogą postawić nam słodycze jedzone regularnie i w dużych ilościach. Insulinooporność gwarantowana !

3.Trenuj źle technicznie

Jeśli ktoś nie daje rady w ogóle nie trenować pozostaje jeszcze jedna możliwość. Wiadomo, że trenując dobrze technicznie trudno o kontuzję, a co więcej, wzmacniając nasze mięśnie, unikniemy wielu kontuzji i urazu w codziennych czynnościach. Przecież tego nie chcemy ! Wykonując źle technicznie wielostawowe ćwiczenia praktycznie zagwarantujemy sobie, że prędzej czy później złapiemy kontuzję i nie będziemy mogli w ogóle trenować, co będzie kluczowe dla utraty zdrowia i wyglądu.

4.Prowadźmy siedzący tryb życia

Wielogodzinne siedzenie zmniejsza wydatek kaloryczny, ustawia kręgosłup w niekorzystnej pozycji, prowadzi do skracania mięśni i ogóle rujnuje nasze zdrowie. Tak więc, gdy chcemy żeby było źle siedźmy jak najwięcej w niezdrowej ale wygodnej pozycji z zaokrąglonym odcinkiem lędźwiowym kręgosłupa i unikajmy jak ognia wszelkich aktywności fizycznych.

5.Nie słuchajmy autorytetów

Po co słuchać kogokolwiek ? Przecież to my wiemy najlepiej. Co z tego, że ktoś ma wiele lat doświadczenia treningowego, trenując sam i z Podopiecznymi ? Rady kogoś takiego mogłyby sprawić, że nasze treningi staną się efektywne. Co za katastrofa ! Lepiej robić wszystko po swojemu. Dzięki temu nawet wiele lat treningu nie da nam efektów i jeśli dopisze trochę szczęścia uda się złapać kontuzję.

6.Nie trenujmy regularnie

Jeśli naprawdę nie dajemy rady nie trenować to chociaż nie róbmy tego regularnie. Już dwa treningi tygodniowo dadzą nam ogromne postępy i wizualne i fizyczne, a do tego poprawia zdecydowanie samopoczucie. Tego nie chcemy. Prawda ?

7.Nie prowadźmy progresji i nie planujmy długofalowo

Bez progresji i zróżnicowanych cyklów treningowych trudno o znaczące postępy, a na pewno nie będą one długofalowe. Jeśli więc robimy ciągle to samo z tym samym obciążeniem albo trudnością, możemy być spokojni że unikniemy znaczącej poprawy.

8.Unikajmy odpowiedniej regeneracji organizmu

Treningi przynoszą progres ponieważ organizm musi się dostosować do nowych bodźców. Jeśli jednak po takim wysiłku nie damy sobie czasu na regenerację zamiast postępów będzie ciągły regres, a z czasem przetrenowanie pogarszające funkcjonowanie całego organizmu. Warto zwłaszcza zarywać noce. Po co komu sen ? Lepiej siedzieć w nocy przed kompem i potem cały dzień czuć się beznadziejnie !

9.Pijmy dużo alkoholu

Alkohol inne używki praktycznie niszczą nasz organizm i prowadzą w nieunikniony sposób do całościowej degradacji praktycznie w każdym aspekcie. Czy muszę jeszcze coś dodawać.

To była garść rad dla tej zdecydowanej mniejszości, która robi wszystko aby zniszczyć swoje zdrowie i sylwetkę. Tym rozsądniejszym szczerze polecam, żeby zrobili dokładnie odwrotnie. Jak dla mnie niszczenie samego siebie to szczyt idiotyzmu.

Trener Personalny Mateusz Grabowski

No Comments

Post A Comment